Оформлення права власності на житловий будинок, побудований до 5 серпня 1992 року у сільській місцевості

Деталі

budynok silska miscevistЯк узаконити будинок у селі, побудований до 05.08.1992 р, роз’яснюють фахівці Арцизького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Реєстрація права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них (далі – житлові будинки), що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року, регулюється Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127.

Для того, щоб зареєструвати право власності на житловий будинок, побудований до 5 серпня 1992 року, необхідно звернутись до суб’єктів державної реєстрації прав (виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, районні державні адміністрації; акредитовані суб’єкти) чи до державних реєстраторів прав на нерухоме майно.

Для державної реєстрації прав необхідно подати оригінали документів, необхідних для відповідної реєстрації, оригінал та копію паспорту, ідентифікаційного номеру заявника, а також документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Для державної реєстрації права власності на житлові будинки, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 р., подаються:

  • технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;
  • документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.

Проте, коли державна реєстрація права власності проводиться на житловий будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав, документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, не вимагається. У такому разі в поданій заяві обов’язково зазначаються відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки.

Якщо ж житлові будинки, побудовані до 5 серпня 1992 р. та розташовані на території сільських, селищних, міських рад, якими відповідно до законодавства здійснювалося ведення погосподарського обліку, замість вищевказаних документів, можуть бути подані:

  • документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт нерухомого майна, у тому числі рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність чи відомості про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність з погосподарської книги;
  • виписка з погосподарської книги, надана виконавчим органом сільської ради (якщо такий орган не створений- сільським головою), селищної, міської ради або відповідною архівною установою.

За умови, якщо усі необхідні документи оформлені належним чином та подані в повному обсязі, державний реєстратор за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав формує та реєструє заяву в базі даних заяв, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) проставляє власний підпис.

Державна реєстрація права власності проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.

Якщо необхідно провести реєстрацію права власності у строки менші, ніж п’ять робочих днів, адміністративний збір справляється у такому розмірі:

  • 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб - у строк два робочі дні;
  • 2 прожиткових мінімума для працездатних осіб - у строк один робочий день;
  • 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб - у строк 2 години. 

За результатом розгляду заяви про державну реєстрацію права власності на житловий будинок, побудований до 5 серпня 1992 року, державний реєстратор приймає рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації.

Рішення державного реєстратора, витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію права власності (у разі прийняття рішення щодо державної реєстрації прав) надаються в електронній та (за бажанням заявника) в паперовій формі.

Витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав за бажанням заявника надається у паперовій формі. Такий витяг у паперовій формі надається з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.

За правовими консультаціями та роз’ясненнями можна звернутися до Арцизького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м. Арциз, вул. Будівельників, 15-Б.

Телефон: (04845) 3- 14- 34.

Татарбунарське бюро правової допомоги: м. Татарбунари, вул. В. Тура, 48. Тел.: (04844) 3-18-46, (04844) 3-18-64

Тарутинське бюро правової допомоги: смт. Тарутине, вул. Центральна, 124. Тел.: (04847) 4-04-71, (04847) 4-04-47

Саратське бюро правової допомоги: смт. Сарата, вул. Чкалова, 2. Тел.: (04848) 2-31-50, (04848) 2-31-60

Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги: 0-800-213-103.

   
   

bannertomorrowslawyer

   

Com

   

Безоплатна правова допомога

   

DNA 219x116

   

Digest banner

   
koord c
   

Ми у Facebook! Ми у Google+! Ми у You tube!

   

ATO

   
   
   
   
   
   
   
   

Адвокатам  

 


 

"Калькулятор" для розрахунку оплати послуг адвокатів


Для розрахунку розміру винагороди за надання БВПД у разі подання адвокатом акта надання БВПД з відповідними додатками починаючи з 5 липня 2018 року

 

Для розрахунку розміру винагороди за надання БВПД якщо відповідна стадія провадження чи процесу або остання дія адвоката в межах виконання доручення центру завершилася починаючи з 1 січня 2018 року

 

Для розрахунку розміру винагороди за надання БВПД якщо відповідна стадія провадження чи процесу або остання дія адвоката в межах виконання доручення центру завершилася до 1 січня 2018 року



Акт надання БВПД з відповідними додатками, затверджених наказом Мін’юсту від 16 жовтня 2014 року № 1702/5 «Про затвердження форми акта надання безоплатної вторинної правової допомоги та додатків до нього» (у редакції наказу Мін’юсту від 23 липня 2018 року № 2424/5)»

 

Акт для казначейства

 

Договір по кримінальній справі


Положення про ордер адвоката та порядок ведення реєстру ордерів

 


Пам'ятка адвоката, який надає безоплатну правову допомогу затриманим особам

Пам'ятка адвоката (алгоритм)




   
© 2014 Одеський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua